energie z tuzkove baterie

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 09:32:13 CEST 2005

O nabijecce tuzkovek z USB sice nevim, ale videl jsem jednou nekde bezdratovou mys, ktera se dobijela z USB, nevim typ, jen vyrobce - A4tech, jestli byla na AA tuzkovky, tak by se jako nabijecka dala pouzit. Pripadne jina bezdratova mys by mohla mit nabijecku napajenou z USB.

A jak tak koukam na stranky a4tech, tak nabijecka z USB opravdu existuje:

http://www.a4tech.com/en/product1.asp?CID=41&SCID=42

P.K.