wifi v panelaku

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Září 20 17:30:13 CEST 2005

Zákon 22/97sb

§ 2
Základní pojmy

Pro účely tohoto zákona se rozumí
a)	výrobkem  jakákoli věc, která byla vyrobena, vytěžena nebo jinak
získána bez ohledu na stupeň jejího zpracování a je určena k uvedení na trh,

Ja nic na trh neuvadim, udelal jsem si plechovku sam pro sebe.

Pokud si neco vyrobim jako osoba (ne jako firma pro potreby firmy)
pak to podle uvedeneho zakona NENI VYROBEK

ale jak jsem psal, rad se necham poucit.

Tony OK1HMA