GP a pod. bylo RE: wifi v panelaku

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Září 20 15:48:41 CEST 2005

Trosku se do toho primotam.

Predpokladam, ze bude zaviset na tom jak je dane zarizeni schvaleno.

Chapal bych to tak, ze pokud je vystaveno povoleni k provozu vcetne anteny
jako soucasti vyrobku tak jeji odejmuti (ac je treba na konektor) uz
zarizeni neodpovida tomu schvalenemu... ted to netvrdim, ale ujistuji se...

Zajima mne to totiz i z pohledu modelare - RC radia jsou prodavana vcetne
anteny a dale umoznuji ruzna rozsireni - prepinace - moduly atd.. Pritom je
vsude napsano, ze do zarizeni se nesmi zasahovat atd.. Smim si tedy do radia
namontovat jen orig. dil nebo libovolnej a nebo vubec zadnej? Podle vseho
bych si tam nesmel ani vymenit baterie pokud tam budou priletovane.

RadekCX