Vyroba plosneho spoje pomoci folie

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Září 20 14:40:28 CEST 2005

taky jsem tu metodu zkousel a vysledky byly jak popisujete - prvni
perfektni kus navnadil, ale absolutne nereprodukovatelne vysledky
(mozna moje nesikovnost). U vas bych ted usuzoval na priliz nizkou
teplotu zehleni. Ale ja mel porad problem, ze to bylo moc studene a
nelepilo, moc teple a rozpijelo se, misty moc studene a misty moc
teple (to nejcasteji).
tak jsem to vsechno zahodil a strikam fotoresist
Marek