RE: Digitální kopírka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Září 19 20:07:55 CEST 2005

Ano, kdyz date stranku kopirovat 10x, tech 9 kopii docela lita, ale ta prvni
je porod.
A navic to ovladani... Jsem zvykly prasknout papir do kopirky, stisknout
zeleny cudlik a bez premysleni vytahnout ze zasobniku kopii, original me
podavac vyhodi taky, takze chytnu dva papiry a zas nekam uhanim.
Tady u toho musite myslet, necim (byt jednoduchym (mame to ve druhem baraku,
takze detailni ovladani z hlavy neznam)) to dostat do rezimu kopirovani,
pockat na prechod z usporneho rezimu a oscanovani prvni stranky..., zkratka
pro malou kancelar rekneme OK, ale do vetsiho provozu ne.

Jakub Serych