rotacny enkoder s absolutnym kodom

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Září 19 19:50:31 CEST 2005

binarni digitalni rizeni nevadi. Sme sa dobre nerozumeli, sluzi to na
kalibraciu anteny a kablov, proste mas gombik, s ktorym nastavis 10dBm
na vstupe prijimaca pre 2MV napatia na urychlovacej dutine. Nastavi sa
raz a uz sa s tym nehybe. Glitche teda absolutne nevadia.
Caro PIN diod je v tom, ze mas absolutne plynulu regulaciu, navyse
pomocou kalibracnych tabuliek vies dosiahnut takmer dokonaly subeh oboch
diod. Je to sirokopasmovo prisposobene, sam som bol prekvapeny ako dobre
vysledky som dosiahol. Bezalo to od par MHz skoro do 1GHz s S11 lepsim
ako -25dB, na pozadovanej frekvencii okolo -35dB. Uplna parada :-)
Ako som spominal s relatkami jednoducho nespravis RF atenuator s
rozlisenim 0.1dB. Nevravim ze je to nemozne, ale je to "nie velmi
racionalne".
b.