rotacny enkoder s absolutnym kodom

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Září 19 17:15:07 CEST 2005

Dane, poradne to naspecifikuj, mozna ze pri tech cca 400Mhz, 8 bit
rozliseni, by tu byl relatkovej utlumak na miste. Relatka s aktivnim buzenim
(ne Latch, ty ja rad do bateriovejch veci :), 5W neni problem, topologie se
da udelat na minimalizaci bordelu (relativne) pri prepinani. Jestli to
potrebuje v regulacni smyce, tak bohuzel, ale na pevne nastaveni ok.

Vidim ze bude zapotrebi naucit vase teoretiky pocitat s pravdepodobnostmi
poruch (a vubec s jeji kvantifikaci) aby meli smysluplny pozadavky.

U tech FPGA je nejaka on-line diagnostika, jestli je vse OK ?

Danhard

No radiacia je len sekundarny problem, vedla toho bude bezat asi 30 FPGA
kazde s 1500 vyvodmi :-)
On sa skor boji toho, ze program havaruje, atenuator prestane
atenuatorovat a zblazni sa riadiaca slucka. Vzhladom na to ze ma v sebe
zosilnovac s vykonom 300kW a priamo riadi zvazok s energiou 350MJ tak by
to nebolo vhodne :-)
Najidealnejsi atenuator by bol klasicky mechanicky, ale nic s rozsahom
1-10dB co dokaze spracovat 5W sme nenasli...
b.