rotacny enkoder s absolutnym kodom

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Září 19 16:46:39 CEST 2005

No radiacia je len sekundarny problem, vedla toho bude bezat asi 30 FPGA
kazde s 1500 vyvodmi :-)
On sa skor boji toho, ze program havaruje, atenuator prestane
atenuatorovat a zblazni sa riadiaca slucka. Vzhladom na to ze ma v sebe
zosilnovac s vykonom 300kW a priamo riadi zvazok s energiou 350MJ tak by
to nebolo vhodne :-)
Najidealnejsi atenuator by bol klasicky mechanicky, ale nic s rozsahom
1-10dB co dokaze spracovat 5W sme nenasli...
b.