Životnost kondenzátorů Tesla TC xxx MP

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 12:50:21 CEST 2005

1) kolikaprocentnim kyslicnikem?

2) ja jsem diagnostikoval, ze je v haji jeden vyskac logickou uvahou, ze na jedno ucho slysim vysky slabejc a to vzdycky na to ucho, kterym se natocim k nemocne bedne. Ohmmetr uz to jen potvrdil a myslim, ze i v druhe bedne byl vyskac nakopnuty, tak jsem vymenil oba, jednak aby to hralo stejne a druhak, kdyz byly spaleny i ty stredaky, tak aby prevzaly i jejich funkci... ale to uz jsem psal.

P.K.