Spojovani transformatoru

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 12:41:24 CEST 2005

Predstavil jsem si osciloskop typu Tesla BMxxx (co jsme pouzivali ve skole) a u toho si nejsem jisty, jestli jde merit diferencialne. Spis ne.

Ze se musi merit v Nulaku me napadlo, jen mi prislo, ze spojeni s PEckem osciloskopu by nebylo uplne koser - tak me napada, kdyby prislusna zasuvka byla za proudovym chranicem, tak by ho to vyhodilo.

Jinak kdyz o tom premyslim, stacilo by fakt zapojit jen stred sondy a behalo by to taky, ale uzaviralo by se to pres PE a N az do mista, kde se ty dva draty rozbocuji z PEN vodice... coz v mnoha pripadech je primo v zasuvce (u nas doma taky, krome koupelny, ktera je na chranici), ale v mnoha pripadech treba jeste o 20 metru dal - v domovnim rozvadeci. No a tak by se tam mohlo zanaset nejaky nezadouci ruseni.

P.K.