klicenka

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Září 19 11:31:19 CEST 2005

Re: klicenkaJa bych rekl skoro kazde s plovoucim, napr.opel omega 97 a
felicie muzu potvrdit.  Ale zasynchronizovani je velmi jednoduche.
Naopak u R. Laguna (ne IR ale radio) to zadne problemy nedela, asi nema
plovouci kod.
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Míra Beneš
  Sent: Monday, September 19, 2005 9:03 AM
  To: HW-news
  Subject: Re: klicenka

  Muzete mi jako odstrasujici priklad rici znacku dalkoveho ovladani ktere
  se po odpojeni baterie prijimace rozsynchronizuje?
  Jako odstrasujici priklad.

  Vsechny DO co jsem videl, tak mely pouzitou eepromku a nikdy jim vyse
  uvedeny ukon nevadil.

  Jinak zpatky k veci. Produkce Renault s IR DO NEMA plovouci kod.

  Mira