klicenka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 07:01:04 CEST 2005

Znami maj Lagunu a osobne jsem jim menil baterku v klicku - behal dal (jinak maj myslim dva klicky). Jo a taky rikali cosi o tom, ze jim nejakej ten autoservis nabid, ze udela novej za 2000 (nebo podobny hrisny penize).

Ale stalo se ze jim nekam zatekla voda - nekam k tomu senzoru v aute a pak to blblo. Ale tahle zavada se nejak sama odstranila. Kazdopadne bych hledal zavadu tam, pokud klicenka vysila (a pokud je v ni nova baterie, ale se starou by ta indikacni LEDka co tam je, svitila vo dost min).

P.K.