Mirne OT: Cim a jak topit bylo Salave panely

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 17 23:41:50 CEST 2005

Velox s 180mm EPS ma tusim vzduchovou neprozvucnost 49 dB coz je nachlup stejne jako 44SI Porotherm. Ani s temi pristavbami a dodatecnymi otvory to neni takovy problem. Potrebujete pilu s diamantovym kotoucem a za 30-40 minut mate "dvere" tam kde byla zed. Pilu si dnes lze celkem v pohode pujcit.

To s tim cervotocem je spise nadsazka. Drevostavba je do znacne miry o psychologii, osobne mi u ni chyby pocit nadcasovosti, asi bych si v ni pripadal stale jako na chate. Zkratka kdyz se rekne drevostavba, vzpomenu si na vrzajici Okal kde stacilo skrtnout a byl zpolelnen, coz mohlo byt lepsi reseni nez se nechat otravovat formaldehydem :-). Vim, ze dnesni drevostavby jsou o necem jinem, ale americke drevene budky rozhazi kazdy hurikanek, betonove bunkry mani hadam vetsi odolnost. :-)

>A ten cervotoc (drevomorka)

>Ten Velox ma nevyhodu - jakakoliv dira do steny, dodatecne posunout dvere, neco
pristavet - vsechno je problem. Opravdu je to bunkr. Navic akusticky utlum
obvodove steny tam uvadeli snad jen 45 dB