Placacka na mouchy (kdyz je ten patek..)

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Sobota Září 17 20:58:23 CEST 2005

Ono asi jak ktere provedeni,na dovolene jsme byli v zarizeni, kde majitel
dostal jako darek od Holandanu elektrickou placacku. Napeti musela mit dost
slusne, stacilo priblizit k mouse na zdi tak na 5mm - blesk a bylo po ni.
Docela jsme se s tim pobavili, na letici objekty taky super, mela vetsi
mezery mezi draty, pri pruletu blesk a moucha chytla balistickou
krivku,nemela kridla :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz]On Behalf Of
Vymětal Tomáš
Sent: Saturday, September 17, 2005 7:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Placacka na mouchy (kdyz je ten patek..)

Petr Simek napsal(a):

>Docela zajimavy nastroj :
>
>http://www.elektrika.cz/data/clanky/clanek.2005-09-03.2572428700

mno jestli se nepletu tak sou v tom dvě tužky a opravdu to není zázrak
... člověku dá víc práce odpozorovat kdy ta moucha jak a kde letí, než
prostě počkat a trefit ji novinama ... mimoto možná jsem tam měl slabý
baterky, ale nechal jsem mouchu škvařit půl minuty, žádnej smrad jsem
nepozoroval ... pak sem ji vytřepal na zem .. moucha tak dvacet sekund
ležela jak zdechlá, pak se zvetila a po cca půl minutě "motání se"
odletěla. Podobnej efekt, jako když jsme našli pavouka ve ždímačce ...
(nemohl jsem si pomoct) ... chodil hezky .. skoro rovně ;)))))))))

T.V.