Kmitocet LC clanku

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Září 17 20:47:29 CEST 2005

No vidite, a on svinka bude:) To, ze bude jsem tak nejak citil i
prakticky overil.

To balu - jj, vim, ze jsou to zaklady TO, prof. Mihula by ted ze mne
nemel radost. Ale uz to je hodne let, co jsem na to nesah. Nedoslo mi
to hledat dle tech neidealnich prvku.Dik

Zdenek_Z - jooooo, to je to po cem me srdicko touzi. "Muj" vzorecek
tam sice neni, ale je to tak krasne polopaticky, ze ted uz to bez
problemu zvladnu.

Dekuji vsem,
Marek