Vyrovnávání napětí

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Září 17 17:22:02 CEST 2005

No, snimani jde temer do vsech zdroju dobastlit a jestli je ten kabel
3x2,5 mm, tak zustava jedna volna zila na snimani ubytku v jednom
vodici, ve druhem vodici bude ten ubytek stejny. Pokud je problem
opravdu pouze ve spatne stabilizaci 12 V, sel bych touto cestou - bylo
by to nejspis podstatne levnejsi a jednodussi nez dalsi spinany
stabilizator.
Btw, jak maji ty panely resene spinani diod? Jsou tam nejake proudove
zdroje, jenom odpory nebo se snad ty LED pripojuji natvrdo? Zkusil jste
ten zeleny panel zapojit na jiny 12 V zdroj? (nepotrebuje o nejaky volt
vic nez cerveny a zluty panel?)

Hezky den
Ivos