Brouseni vrtaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Září 17 15:19:09 CEST 2005

Na broušení vrtáků se prodávají takové přípravky k připevnění k
normální kotoučové brusce. Je to vodorovná osička (rovnoběžná s osou
kotouče), kolem ní se volně otáčí destička na které je příložka k
opření vrtáku. Obvykle má ta příložka ještě stavitelný zadní doraz pro
vrták a její úhel je též nastavitelný (nastavuje se tím úhel hrotu).
Dá se to i podomácku vyrobit a dává to docela dobré výsledky. Když
ještě vymyslíš nějaké udělátko na otočení vrtáku přesně o 180 stupňů
tak to bude ještě lepší než ty tovární.

Aleš Procháska