Brouseni vrtaku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Září 17 14:29:18 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 17.9.2005:

> Ano, prohnuté dovnitř. Podle toho co jsem usoudil z obrázku je osa
> otáčení toho držáku na vrtáky je svislá a osa kotouče vodorovná a
> ještě má kotouč poměrně malý průměr, takže místo válcové plochy
> udělá spíš takovou sedlovou plochu. Správně by se mělo brousit čelem
> kotouče nebo mít osu otáčení toho držáku rovnoběžně s osou kotouče.

No ja prave nevim, v ruce jsem to nemel. Ale koukal ses na ten navod?
Tam je to totiz nakreslene. Ten drzak je otocny pod uhlem, osa
vertikalne. Ale zaroven se da naklanet podle horizontalni osy. Viz
obrazek 3-1 navodu. A kdyz se divam na obrazek 5 navodu, tak oni to
tam snad brousi i hranu, tak snad by to nemuselo byt prohloubene. Co
myslis? Koukal ses na to?

> Krabička K nabroušení je něco jako odpadkový koš, jenom jsem si to
> ještě za těch 15 let co ji mám nepřiznal.

:-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem