Jeste zarovky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Září 17 13:44:13 CEST 2005

Ahoj,

jeste bych se vratil k zarovkam a memu vrtulovemu lustru, pokud se
nebudete zlobit. Ta halogenka, co jsem tam namontoval, zatim neodesla.
Ale soucasne zase mene tocim vrtuli, tak to mozna bude tim. V kazdem
pripade se stale poohlizim o necem bez vlakna.

Nasel jsem toto:

http://www.conrad.cz/detailpage.asp?DPG=75430

Je to zarovka pro patici E14 a kupodivu ma tvar jako normalni zarovka,
tj. ma uzsi a delsi hrdlo, takze by se mela vejit do normalnich
objimek... Je sestavena z 18 vysokosvitivych bilych LED, pisi
zivotnost 35 tisic hodin a vyzarovaci uhel 20 stupnu. Ma nekdo tuto
zarovku? Zajimalo by me totiz, jestli sviti aspon jako ta 40W zarovka.
18 LEDek - no nevim, jestli je to dost. A co ten uhel, jde to nebo ne?

A dale pak jsem nasel toto:

http://www.conrad.cz/detailpage.asp?DPG=64969

Ale ta fotka je tam nejaka spatna. V papirovem katalogu je fotka s
delsim hrdlem, takze opet by se mela vejit do normalni objimky E14.
Pisou zivostnost 15 tisic hodin, ma 9W a ze to pry odpovida sviceni
45W zarovky. Je v tom schovana usporna zarivka.

Co na to rikate?

Dekuji,
Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory