wifi v panelaku

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Sobota Září 17 11:50:45 CEST 2005

Naposledy, kdyz jem protahoval UTPo v panelaku (starem),
podarilo se mi pres prazdnou starou trubku (pro statni telefon) prochazet
ob patro. Chtelo to jen trochu porovnat protahovaci pero, aby se nezarazilo
v prvni krabici pode mnou. A k memu podivu jsem byl hotovy velice rychle.
Ale je pravda, ze jsem mel stesti na poctive provedeni stoupacek v
pancerovkach.
JURP