Nahrávání teletextu

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Sobota Září 17 09:32:39 CEST 2005

Hezkou sobotu přeji,

    mám maličký problémek. Potřebuju nahrát pořad z TV na video, ale
zároveň potřebuju aby tam byly nahrané i skryté titulky. Vím jak to
udělat ručně, stačí nastavit televizi tak, aby ukazovala ST a potom dát
videu nahrávání z AV1 vstupu, jenže to u toho musím sedět a ručně to
pustit. U pořadů které jsou v době když nejsem doma poněkud nepoužitelný
postup.

    Našla jsem pomocí Jyxa a časopisů a tak, že existují externí
teletextové dekodéry, ale nikde nic kloudného. Jen že existují a že je
na ně pro jistou skupinu lidí dokonce sociální dávka, ale kde to splašit
jsem nenašla.

    Máte někdo nějaký typ jak toto vyřešit ? Ať již hotový výrobek (v
rozumné cenové relaci) a nebo návod kterak toto zařízení sobě vyrobiti ?

    Díky moc za nápady :)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0537-1, 14.09.2005
Testovano: 17.9.2005 9:33:03