wifi v panelaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Září 17 08:18:04 CEST 2005

A to jako proc? Kdyz nekdo poskytuje pripojeni ktere funguje nebo lepe
receno splnuje zadani a jeste je navic levne tak je mi uplne fuk,
jestli je to wifi nebo co vlastne. Naopak by se meli stydet provideri
kteri to pripojeni udelaji zbytecne draho jen proto, ze se to tak
odedavna dela a jaksi si nevsimli, ze jsou k dispozici i jine
technologie. Nejsem priznivec bastlu, ale kdyz existuje vic cest jak
splnit urcity ukol, povazuji za zcela pripustne vybrat tu nejlevnejsi
z nich :-)

Ales Prochaska