Mirne OT: Salave panely

aze azehw@volny.cz
Sobota Září 17 00:37:19 CEST 2005

160 tisíc jen za podlahovku bez kotle se mi naopak zdá přehnané. Nicméně
tato diskuze nikam nevede, viz předchozí konstatování o marnosti. Kdo nemá
čas stavět, musí platit těm, kteří to udělají za něj nebo jít do podnájmu.
Můžete zase namítat, že je lepší si vydělat a nechat udělat, ale mladí
obvykle nevydělávají tolik, aby si to mohli dovolit a ne každý touží po
zadlužení. A kdo si to může dovolit, nepotřebuje vést diskuze na toto téma
na netu :-)
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 12:22 AM
Subject: Re: Mirne OT: Salave panely

aze wrote:
> Na klíček :-)))
> Ne, něco si udělá sám. Také plošný kolektor i tu podlahovku.

Aha tak tam je ten rozdiel... 160kKc za 160m2 podlahovky na kluc by sa
mi nezdalo vobec prehnane... Teda nevyznam sa bohvieako, ale len za
kotol som vyvalil okolo 70kSk a to je obycajne radiatorove kurenie...

> Hodně lidí je
> totiž natolik zblblých reklamou, že se domnívají, že jim všechno musí
> někdo
> vyprojektovat a udělat "firma". Mnohdy si to pak po ní předělávají.

Mno nemyslim si ze som zblbly reklamou a davam si vsetko robit firme
(myslim si zatial ze v tomto pripade to nie je "firma", klop klop).
Jednoducho ja na to nemam cas. Napr. teraz tiez trcim v robote...+

wek