Mirne OT: Cim a jak topit bylo Salave panely

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Sobota Září 17 00:28:43 CEST 2005

Dobry den,

> - nektery z systemu ztraceneho bedneni, treba Velox 5cm
> drevotriska, 18 az
> 28cm EPS, 15cm beton, 5cm drevotriska

tento system se mi velmi libi, nasel jsem si na webu nejake rozumy (stranky
vyrobce Velox a firmy Hoffmann z Hranic, kteri to dodavaji a stavi z toho).
Zda se mi to i cenove prijatelne.
Je tam nejaky zadrhel ? Proc se to masivne nepouziva (aspon podle toho, co
vidim na stavbach) ? Specialne tepelne izolacni vlastnosti a pevnost (v
podstate je to bunkr :-) se mi zdaji vynikajici...

Pokud byste nekdo mel zkusenosti nebo odkazy na zkusenosti s timto stavebnim
systemem, dejte prosim vedet.

Diky a zdravim

Jiri Foldyna