Mirne OT: Salave panely

Jan Waclawek wek@evona.sk
Sobota Září 17 00:22:43 CEST 2005

aze wrote:
> Na klíček :-)))
> Ne, něco si udělá sám. Také plošný kolektor i tu podlahovku.

Aha tak tam je ten rozdiel... 160kKc za 160m2 podlahovky na kluc by sa
mi nezdalo vobec prehnane... Teda nevyznam sa bohvieako, ale len za
kotol som vyvalil okolo 70kSk a to je obycajne radiatorove kurenie...

> Hodně lidí je
> totiž natolik zblblých reklamou, že se domnívají, že jim všechno musí někdo
> vyprojektovat a udělat "firma". Mnohdy si to pak po ní předělávají.

Mno nemyslim si ze som zblbly reklamou a davam si vsetko robit firme
(myslim si zatial ze v tomto pripade to nie je "firma", klop klop).
Jednoducho ja na to nemam cas. Napr. teraz tiez trcim v robote...+

wek