OT: Stačíte to někdo číst, já už ne

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Září 16 19:38:54 CEST 2005

On Thu, Sep 15, 2005 at 06:30:16PM +0200, Martin Marek wrote:
> Zdravím všechny,
>
> já už nestačím vše číst, nestěžuji si, ale možné
> rozdělení konferencí na více, by nebylo na škodu,
> tedy mít více konferencí, tématicky zaměřených,
> samozřejmě je to jen návrh, dávám k zvážení.

JEden znamy - uz je mu pres 60 - ma doma obrovskou knihovnu:
vetsinu mistnosti ma plnou knihama az po strop. Kdysi jsem
se ho zeptal, jestli to vsechno cetl. Odpovedel: "To prece neni
k tomu, abych to cele precetl, to je k tomu, abych kdyz neco
potreboval, mohl vzit knizku, nalistovat a mit informaci po ruce".

Nechapu, proc by to o to vic nemohlo platit u media jako je internet....

P.T.

-