Mirne OT: Salave panely

aze azehw@volny.cz
Pátek Září 16 19:27:25 CEST 2005

Přesně tak, máme taky podlahovku (a JEN podlahovku) už hoodně dlouho, ale
teplovodní a neměnil bych. Často čtu nesmysly o víření prachu a podobně...
Volně stojící dům má zastavěnou plochu 130m2, vytápí se dvě podlaží + jedna
podkrovní místnost. Plyn ani nic jiného nemáme. Účet za celý minulý rok je
15 tisíc a je v tom úplně všechno. Prakticky trvale běží 2-3PC, nějaké to
čerpadlo, měřicí zařízení.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimir Volak" <volak@stapro.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 16, 2005 4:55 PM
Subject: Re: Mirne OT: Salave panely

Ja mam opak, v celem baraku podlahove topeni, primotopna sazba. Vetsina
podlah je dlazba, nekde koberce primo na betonu. Nikdy bych nemenil, je to
prijemne, je teplo, NEVIRI se prach, jak to rikaji ti, kdo takove topeni
nemaji. Cena je pro srovnani : zaplatim za elektriku cca to same, co soused
ve stejnem baraku(druha polovina dvojdomku) za plyn, ale ja v tom mam
vesechno, sviceni, pracka, tepla voda, vareni. Konkretne tak 25.000 za
sezonu.Dum ma zastavenou plochu 70m2, dve podlazi, pet mistnosti a
prislusenstvi.

Vladimir