wifi v panelaku

Halen halen@seznam.cz
Pátek Září 16 14:58:51 CEST 2005

Ja jsem Yagi antenu pro 2.4 GHz stavel, ale nejak nefungovala :-( Nevim
kde jsem udelal chybu. Navod nekde mam, ale obavam se, ze byste asi
dospel ke stejnemu vysledku jako ja, tj. ze by nefungovala.

Ted kdyz nad tim premyslim, tak jedina zmena co jsem byl donucen udelat
proti navodu bylo to, ze jsem nesehnal rozmer "tela" anteny a pouzil
jsem o nekolik mm vetsi (myslim 15*15mm)... Myslim ze jsem neprodluzoval
prvky... Nevim zda to nebyla ta chyba, kdyz jsem pouzil vetsi telo...

Honza