Program na mereni frekvencnich charakteristik

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Září 16 14:15:05 CEST 2005

Vladimír Anděl napsal(a):
> Nevite prosim nekdo, kde bych nasel program na zmereni frekvencni
> charakteristiky reprobednicky? Hledal jsem cely vecer googlem a nachazim
> same programy, ktere maji temer vse potrebne (logaritmicky rozmitany
> generator 20 Hz-20 KHz, mereni urovne, spektralni analyzator), ale chybi ta
> provazanost, aby to soubezne s preladovanim generatoru kreslilo
> charakteristiku. Nasel jsem i LoudSpeakerLab 3 ktery to z principu umi, ale
> zase je to demoverze, ktera preladi oktavu za 50 ms a vysledek mereny pres
> propojku vystup-vstup zvukovky je hruza. Program ETF5.986 zase meri od 200
> [...]

http://www.natch.co.uk/downloads/SigJenny/SigJenny.html

http://www.sonicspot.com/wavetools/wavetools.html

http://www.tipa-czech.com/html/downloads.htm

http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=software+%22frequency+characteristic%22&btnG=Hledat&lr=
-> http://www.ymec.com/hp/signal2/audio5.htm

http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=software+%22sound+measurement%22&btnG=Hledat&lr=

http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=software+%22speaker+measurement%22&btnG=Hledat&lr=

Nevim, jestli to vyhovi, berte to jako inspiraci. Myslim, ze by
pripadalo v uvahu i spusteni dvou samostatnych programu (generator a
analyzator) pripadne i na dvou samostatnych PC, ne?

--
Jirka