OT odkaz do archivu v hlavicke

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 16 13:19:00 CEST 2005

Zdravim vsetkych,

Otazka na zriadovatela konfery:

Niekolkokrat sa mi stalo ze som si v mojom archive nasiel prispevok z
minulosti relevantny k nejakej sucasnej diskusii, a chcel som uviest
nanho odkaz do archivu, avsak ten treba v archive pracne vyhladavat.

Teraz, ked sa zda ze je otazka archivu definitivne vyriesena, neslo by
do hlavicky kazdeho prispevku pridat rovno aj odkaz do archivu? (a aby
sa nenafukovali maily, mohla by sa stadial trebars vyhodit polozka
List-Subscribe, co je podla mna uplna hlupost, ked som mail dostal, tak
som hadam uz subscribnuty a nepotrebujem na to navod, nie?)

Pisem to sem preto, lebo mozno to nie je dobry napad a vacsina
konferujucich ma zrusi, alebo mozno niekto vie nejaku lepsiu fintu ako
na to.

wek