Re: Jaký programovací jazyk ve výuce? -- Jak programovat

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Září 16 11:14:09 CEST 2005

Ještě dodatek, samozřejmě když budete psát problém který dostanete
zadaný ve formě rozhodovací tabulky nebo třeba budete "doslovně"
opisovat nějaký rozhodovací proces třeba přímo z normy nebo ze zákona
tak je lepší se držet přesně předlohy a nasekat tam těch vnořených if
třeba sto. Samozřejmě s voláním výjimek ve větvích do kterých se to
"nikdy" nemůže dostat.

Aleš Procháska