Mirne OT: Salave panely

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pátek Září 16 19:05:46 CEST 2005

> Pokazde kdyz tam prijdu a je mi zima tak to dopadne tak, ze
> odchazim s totalne rozparenou hlavou a je mi neuveritelna
> zima od nohou. Prestoze jeden ma na podlaze korek a druhy prkna.

Bydlel jsem nekolit let v byte s timto topenim. Jednalo se však o kombinaci
s kamny Club na uhli. V rezimu, kdy jsem pobyval pouze v loznici (vecer se
vratil z prace) to bylo fajn. Valenda byla prijemne vyhrata salanim ze
stropnich panelu vzduch však byl kolem 20 stupnu. Na povalovani na valende
pohoda - pocit jako hrejive slunicko.
Na provoz v kuchyni a obyvaku to moc dobre nebylo. Zima od nohou. Zlepsilo
se to po zatepleni sten polystyrenem a nekolika vrstev filcu pod kobercem,
ale v kamnech jsme stejne zatapeli.

Jan Matejka