wifi v panelaku

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Září 16 09:46:52 CEST 2005

Taky můžu doporučit z vlastní zkušenosti ASUS WL-500g Deluxe. Jedinou
podmínku to nesplňuje, a to tu, že to neni levné :-)

Nahoru bych dal jednoho ASUSe + Yaginu nasměrovanou z okna dolu (sektorovku
ne, ma moc velky vyzarovaci uhel a muzete tak davat nekomu prilezitost se na
vas nabodnout). A dolu co nejbliz k oknu ASUSe s originalni antenkou. Pokud
by to nejelo, tak ven, co nejvejs nejlevnejsi Yaginu.

ASUSe doporucuju i z toho duvodu, ze je k tomu skvela podpora a forum na
wl500g.info a taky ruzny alternativni fw. Ma to na sobe 2 USB a vevnitr 2
seriove linky (viz debata pred casem, podle ktere je to snad "nepovoleny
zasah do hw"). K USB muzete pripojit externi disk nebo kamerku a hlidat
nejaky prostor (posila to e-mail pri pohybu v obraze).

Jo a umi to i 54 a 125MBps a ma to docela silné možnosti šifrování (i když,
když někdo bude chtít, tak se dostane všude :-/ ).

Tady se muzete mrknout na stranku nastaveni chudsiho modelu WL-500g:
http://www.joyce.cz/stranka.php?cl=1&idclanek=330

LuKas