Mirne OT: Salave panely

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Září 16 09:27:58 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> Ma to muj pribuznej v domku a jeste i muj kamarad - namontovane na strope.
>
> Pokazde kdyz tam prijdu a je mi zima tak to dopadne tak, ze odchazim s
> totalne rozparenou hlavou a je mi neuveritelna zima od nohou. Prestoze jeden
> ma na podlaze korek a druhy prkna.
>
> Je to stejne jako kdyz si topite nekde takovou tou foukaci kostickou -
> proste vzduch je teplej, ale pocit tepla chybi.

Presne neco takoveho bych cekal, aniz s tim mam zkusenost. Ono
generacemi nabyte znalosti nezmeni nic a jednim ze zakladnich poznatku
je "nohy v teple, hlava v chladu"...

Takova kachlova pec (ne ze by se hodila vsude) je z hlediska tepelne
pohody - pokud vim - dodnes neprekonana.

Z modernich zdroju by (snad) mohlo vyhovovat podlahove vytapeni, ale
zkusenost mam jen minimalni.

--
Jirka