C++

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Září 16 09:23:48 CEST 2005

> Panove znate nekdo nejakou opravdu dobrou knizku ohledne subj. podle
> ktere se mohu
> C++ snadno naucit ? Uprednostnim osobni zkusenosti pred referencemi
> vydavatelu (mam znalosti Delphi). C jako takove neznam. Abych
> nezapomnel, prosim zadny flame pri patku :-))

	Me pro uceni se C++ docela zaujala kniha Rozumíme C++, autori:
Andrew Koenig, Barbara E. Moo, cesky vydal: Computer Press
(http://www.cpbooks.cz/Book.asp?ID=642&SearchText=rozum%EDme+C%2B%2B&SearchT
ype=4). Libi se mi na ni, ze nezraci cas zdlouhavym vysvetlovanim kompletni
syntaxe, ale rovnou zacina s prikladem programu a syntaxi se ucite postupne
az kdyz danou konstrukci potrebujete. Navic vas hned nauci pouzivat STL.

	A pak samozrejme C++ Programovací jazyk od Bjarne Stroustrupa (cesky
vydal SA&S a BEN). To je primo od autora, takze se tma dovite nejen jak to
je, ale taky proc to tak je. Ale na uceni asi uplne nejvhodnejsi neni, spis
az o C++ budete neco vedet, tak je vyborna, ze v ni najdete dalsi
podrobnosti.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz