wifi v panelaku

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Září 16 09:18:52 CEST 2005

M> Co mi poradite na propojeni dvou siti pomoco wifi v panelaku
M> - jedna je v prizemi, druha v osmem patre primo nad sebou.
M> - v osmem patre je kabelovy modem, hw router se switchem, DWL700AP,  tri
M> desktopy (UTP) a notebook(wifi)
M> - v prizemi jou dalsi tri desktopy + switch

M> Toto bych potreboval propojit do jedne site. V prizemi se mi jiz notebook
M> nechyti (bezna PCMCIA wifi karta bez externi anteny)
M> Predpokladam, ze v byte nahradim kombinaci hw router-switch-DWL700AP za
M> jednu krabicku zvladajici 54Mbps
M> a do prizemi by mela jit obdoba - APcko se switchem.

> [...]

Nejsem odbornik, ale neco podobneho jsem delal nedavno doma.
Pouzil jsem WiFi routery ASUS WL500g, obsahuji i 5 portu RJ-45 (1 pro
WAN, 4 pro LAN, za urcitych okolnosti vsech 5 pro LAN).
Vyhoda je ze bezi na Linuxu a existuji pro nej ruzne verze FW (wl500g.info),
pro fajnsmekry je mozne si vyrobit vlastni. Posledni verze FW umi i rezim
klienta (pro ten v prizemi). Integrovany firewall, NAT, dokonce i
moznost rizeni propustnosti. Dobry pomer cena/vykon.

Tomas