wifi v panelaku

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 16 09:17:01 CEST 2005

Do osmeho patra dejte k tomu AP externi antenu, sektorovku tak 11dBi,
mamirte ji smerem do prizemi a s nejvetsi pravdepodobnosti vasm na to pojete
primo ta PCMCIA, pokud ne tak AP s originalnim prutem urcite ano.
Co vybrat, mrknete do nabidky OvisLinku.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Friday, September 16, 2005 9:07 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: wifi v panelaku

Co mi poradite na propojeni dvou siti pomoco wifi v panelaku
- jedna je v prizemi, druha v osmem patre primo nad sebou.
- v osmem patre je kabelovy modem, hw router se switchem, DWL700AP,  tri
desktopy (UTP) a notebook(wifi)
- v prizemi jou dalsi tri desktopy + switch

Toto bych potreboval propojit do jedne site. V prizemi se mi jiz notebook
nechyti (bezna PCMCIA wifi karta bez externi anteny) Predpokladam, ze v byte
nahradim kombinaci hw router-switch-DWL700AP za jednu krabicku zvladajici
54Mbps a do prizemi by mela jit obdoba - APcko se switchem.

Ale co pouzit nevim - melo by to byt spolehlive, levne a dostupne.
Predpokladam, ze to bude muset mit externi anteny.

Takze dotaz - co doporucite, jake anteny a jak je umistit (v prizemi mam
obavu z vandalu a nenechavcu :-(( )

S pozdravem
MK