Mirne OT: Salave panely

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Září 16 09:08:55 CEST 2005

Ma to muj pribuznej v domku a jeste i muj kamarad - namontovane na strope.

Pokazde kdyz tam prijdu a je mi zima tak to dopadne tak, ze odchazim s
totalne rozparenou hlavou a je mi neuveritelna zima od nohou. Prestoze jeden
ma na podlaze korek a druhy prkna.

Je to stejne jako kdyz si topite nekde takovou tou foukaci kostickou -
proste vzduch je teplej, ale pocit tepla chybi.

Nechtel bych to ani za zlate prase.

RadekCX