wifi v panelaku

MK info@mcu.cz
Pátek Září 16 09:06:40 CEST 2005

Co mi poradite na propojeni dvou siti pomoco wifi v panelaku
- jedna je v prizemi, druha v osmem patre primo nad sebou.
- v osmem patre je kabelovy modem, hw router se switchem, DWL700AP,  tri
desktopy (UTP) a notebook(wifi)
- v prizemi jou dalsi tri desktopy + switch

Toto bych potreboval propojit do jedne site. V prizemi se mi jiz notebook
nechyti (bezna PCMCIA wifi karta bez externi anteny)
Predpokladam, ze v byte nahradim kombinaci hw router-switch-DWL700AP za
jednu krabicku zvladajici 54Mbps
a do prizemi by mela jit obdoba - APcko se switchem.

Ale co pouzit nevim - melo by to byt spolehlive, levne a dostupne.
Predpokladam, ze to bude muset mit externi anteny.

Takze dotaz - co doporucite, jake anteny a jak je umistit (v prizemi mam
obavu z vandalu a nenechavcu :-(( )

S pozdravem
MK