Re: OT:RE: Stačíte to někdo číst, já už ne

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pátek Září 16 08:47:34 CEST 2005

S tim vcelku souhlasim, az na jeden dodatek. Zasadne se snazim cist vsechno,
co neni Re: (tedy je to nejspis dotaz). Jak jinak ma totiz i zacatecnik
nadeji dostat odpoved na svou otazku?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 16, 2005 8:22 AM
Subject: Re: OT:RE: Stačíte to někdo číst, já už ne

Cist vsechno je nesmysl, to jsem delal naposledy pred nejakymi peti lety,
kdyz jsem se do HW news prihlasil - pak jsem tri dny necet postu a
nahromadilo se toho tolik, ze bych pak nedelal nic jinyho nec cet mejly z
konference.

Ctete jen vlakno/subjekt, ktery Vas zajima, a ani to nemusite cist vsechno.
Casem poznate, kdo je v konferenci "zelenac" a kdo odbornik a muzete si pak
vybirat jen mejly od odborniku, mate vetsi pravdepodobnost, ze se doctete
neco zajimaveho (to je muj nazor, pokud jsem nekoho urazil, tak v tom nebyl
umysl).

A jinak - jedno z pravidel konference je zakladat nove vlakno jako novy
mejl - NE reply a prepsat subjekt, to pak dela chaos ve trideni podle
vlaken.

P.K.