OT:RE: Stačíte to někdo č =?ISO-8859-2?Q?=EDst, ?= já už ne

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 16 08:22:35 CEST 2005

Cist vsechno je nesmysl, to jsem delal naposledy pred nejakymi peti lety, kdyz jsem se do HW news prihlasil - pak jsem tri dny necet postu a nahromadilo se toho tolik, ze bych pak nedelal nic jinyho nec cet mejly z konference.

Ctete jen vlakno/subjekt, ktery Vas zajima, a ani to nemusite cist vsechno. Casem poznate, kdo je v konferenci "zelenac" a kdo odbornik a muzete si pak vybirat jen mejly od odborniku, mate vetsi pravdepodobnost, ze se doctete neco zajimaveho (to je muj nazor, pokud jsem nekoho urazil, tak v tom nebyl umysl).

A jinak - jedno z pravidel konference je zakladat nove vlakno jako novy mejl - NE reply a prepsat subjekt, to pak dela chaos ve trideni podle vlaken.

P.K.