2GHz citac (ECL) + registr, klicovany signalem o frekvenci radu ~100kHz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Září 15 19:34:17 CEST 2005

> skuste 2.4ghz a uvidite kolko obvodov na vas vyskoci :-))))

Hehe, to bych mohl rovnou namotat smycku nebo dipolek a chytat, co
lita ve vzduchu ;-).

No, bohuzel, ten citac je do 2.2GHz.

Jinak... presne od Tebe jsem odpoved cekal, neustale tu nutis nekomu
misto preddelicek ECL citace :-).
Je muj zaver ohledne rychleho a pomaleho citace
(=predpokladam= blbost) spravny?

Dik a zdar, MP