Magirus

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Září 15 14:41:41 CEST 2005

h> Je to malinko jinak (alespoň u magirusu který jsem viděl já). Lanko se dole
h> navíjí na naviják. Zároveň s ním se odvíjí 2. tenčí lanko, které vede
h> vnitřkem stožáru na jeho špičku. Tohle druhé lanko slouží ke stažení stožáru
h> dolů (když se mu nechce valstní vahou, což se stává). Dříve popsaný způsob
h> by samozřejmě fungoval také, ale originál "Magirus" to není :-).

Jiz dlouho jsem ho nemel v ruce, takze drobne nepresnosti se mohly vloudit.
Lanko na stahovani je doplnek, a pokud misto ozubeneho hrebenu je
jenom navijak prvniho lanka, na principu to nic nemeni.
Presto dekuji za upresneni.

Tomas