Magirus

honza honza@fpc.cz
Čtvrtek Září 15 12:50:30 CEST 2005

Je to malinko jinak (alespoň u magirusu který jsem viděl já). Lanko se dole
navíjí na naviják. Zároveň s ním se odvíjí 2. tenčí lanko, které vede
vnitřkem stožáru na jeho špičku. Tohle druhé lanko slouží ke stažení stožáru
dolů (když se mu nechce valstní vahou, což se stává). Dříve popsaný způsob
by samozřejmě fungoval také, ale originál "Magirus" to není :-).

Honza