HELP - Servisni manual Fluke PM5139 Function Generators ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Září 15 12:31:08 CEST 2005

Uz jsem se tu jednou neuspesne ptal, treba budu mit vice stesti.

Nemate nebo netusite nekdo kde (jak) prijit (stahnout v pdf, zapujcit na
papire, levne koupit, ..) servisni manual k predmetu?

Kamarad mi mezitim generator daroval a rad bych ho uchodil, nicmene se
obavam, ze bez servisniho manualu se nechytam, hledat zavadu na trech
deskach  velikosti A4, pokud jedine co vim je, ze pristoroj po self testu
nahlasi Error 6, coz je podle User manualu "frequency generation does not
work" je pomernew obtizne . Vsechny dalsi chybove hlasky jsou nejak
komentovany, ale chyba 6 jak napotvoru ne :-).