OT: prekladace a jazyky (bylo) Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Září 15 10:17:33 CEST 2005

Priznam se, ze na smysluplne argumentace uz se mi prilis mnoho
vykourilo z hlavy. Sve tvrzeni zakladam na tom, co si pamatuju jeste
od dob studia (tehdy jsem se tim dost zabyval, pak jsem se ale vydal
jinou cestou). Syntakticka analyza je - jestli se nepletu - pro
Pascal, C i (treba) Modula zhruba nastejno (Ccko je snad LR1, co si
vzpominam, ne?)
Ale opravdu  si uz moc nepamatuju a nerad bych hlasal zjevne nesmysly
- info o slozitosti bylo co jsem si pamatoval z dob studia.
Marek