RE: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Čtvrtek Září 15 10:16:58 CEST 2005

No ja jsem si prosel programovanim od assembleru 68k, pres basic, php, asp, VB.NET, Delphi, Powerbuilder, Ansi C, Visual C++, Javu, Ruby, bash, sql ... a z meho subjektivniho pohledu se mi nejvice libila Java (integruje podle me to nejlepsi ze vsech jazyku). Nadruhou stranu me nadseni pro C vystridalo rychle vystrizliveni pote, co jsem byl na 3 mesice prirazen k projektu psanem ve Visual C++. Ta pointerova aritmetika ponekud zneprehlednuje zdrojovy kod. Byl jsem docela v soku po prechodu z vyssich programovacích jazyku, ze v C nemam cosi jako vice rozmerne pole stringu coz jsem nakonec resil jako pointer na pointer pointru ...charu uff. Problem byval take odhalit chybu, kde mi ujel pointer mimo deklarovanou pamet. Proto vidim C jako takovej lepsi assembler nez zmoderni jazyk (byt je vylepsovan ++).

ML