Tichy motor s prevodovkou

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 15 09:59:44 CEST 2005

Pouziva se to bezne na ostreni v objektivech fotaku. Vsechny, co maji znacku
HSM (High Speed Motor), USM (UltraSonic Motor) atd. (kazda firma si to nazve
svym obchodnim nazvem).
Je to oproti objektivum ostricim klasickym motorem opravdu tissi a hlavne
vyrazne rychlejsi, ale rekl bych, ze tichost je dana spise odlisnym
zprevodovanim.

Jakub Serych

Blize viz napriklad:
http://www.canon.com/camera-museum/tech/room/f_index.html