Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Září 15 09:27:25 CEST 2005

Kde jste vzal informaci, ze je prekladac pascalu slozitejsi nez
prekladac cecka? Pascal je cisty LL1 jazyk (pro autory prekladacu:
znamena to, ze procedura UNGETSYMBOL ma jednoprvkovy buffer :-)) a da
se programovat tak jak ctete definici. Syntakticky rozklad pascalskeho
zdrojaku do stromu je hracka pro studenty prvnich rocniku, cecko
je slozitejsi. Ne mnohem, ale znat to je.

Ales Prochaska