RE: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Středa Září 14 21:06:21 CEST 2005

Zdravim,

Boze jenom ne Packal!!! Mam par kolegu na fakulte(budouci fyzkove:), co
vzdali snahy o programovani jiz na gymplu a to prave kvuli teto hricce
prirody. Jeste dnes maji trauma při vzpomince na hlavicky souboru a funkci.
Packal je zpusob, jak studenty odradit. Nicmene nevim, jestli jste nekdo
videli jazyk Scheme. Ja v ramci ziskavani kreditu jsem si dal par predmetu
na fakulte informatiky a ti chudaci se tam uci v teto interpretovane
zrudicce psat programy(Prvocisla, F. vety a tak..). V tomhle jazyku to zase
prehnali, respektive lepe receno podelali, se zavorkami. Klidne i nekolik na
radek, katastrofa. No a aby rec nestala, tak muzu rict, ze prvaci na
informatice toho moc napsat po stredni skole neumi a mají s tim problemy.
Takze hadam, ze jim Packal na gymplu téměř nijak nepomohl, nebo je proste
nikdo nenaucil algorytmicky myslet:(. Napsat par blbosti zvladne s trochou
prupravy i decko ze ZS.

Rekl bych ANSI C, ale spis by to chtelo něco mezi VisualBasicem a C++, takze
co třeba C# ? :).

S pozdravem,
		Marek Pavlu